sobota, 10 października 2015

Ciasto z batatów


Nigdy wcześniej nie jadłem batatów, nie wiedziałem jak one smakują, dlatego postanowiłem w końcu przełamać się i wynaleźć coś, co mi posmakuje. Jestem dużym łakomczuchem, więc wszystko co słodkie jest dobre. Tak też jest z tym ciastem, idealnie nadaje się na drugie śniadanie.








Potrzebne składniki

500g batatów
3 jajka
20g pszennych zarodków
50g maki kukurydzianej
50g odżywki białkowej
20g kakao
1 średni banan, w moim przypadku 90g.

Sposób przygotowania
1. 
Obrane i pokrojone bataty gotujemy. Kiedy będą miękkie, odstawiamy do ostudzenia.
2. 
Suche składniki wraz z jajkami i batatami blendujemy na gładka masę. Wykładamy na blachę pokrytą papierem i pieczemy przez ok. 20 min w temperaturze 180 stopni. 



.

2 komentarze:

  1. Jest! Czekałam na ten przepis i na pewno go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam kiedyś muffiny z buraków czerwonych i kurczę... nie mogę - czuć buraka, choć osoba nieświadoma nie czuła. Obawiam się już teraz takich ciast.

    OdpowiedzUsuń