środa, 8 kwietnia 2015

Obowiązkowe nawyki w diecie

Witajcie.


Kiedy zaczynałem ćwiczyć myślałem, że efekty przyjdą szybko. Trenowałem dużo, mało odpoczywałem, prowadziłem dość chaotyczny tryb życia. Mijały dni, tygodnie, miesiące a moja sylwetka praktycznie się nie zmieniała, czułem się wiecznie zmęczony i znudzony życiem. Wtedy postanowiłem coś z tym zrobić, wgłębić się w tajniki odżywiania.

Pierwszą rzeczą, jaką zrobiłem to było wprowadzenie nawyków żywieniowych.

  • Jedz śniadania, ma to ogromne fundamentalne znaczenie dla samopoczucia i zdrowia
  • Do każdego posiłku dodawaj warzywa, uzupełniamy w ten sposób minerały i witaminy, które wypłukujemy podczas treningu
  • Pij dużo wody, przyjmuje się, aby pic 30ml/kg masy ciała
Kilka prostych "chwytów" a  poprawiają naszą kondycję ciała i ducha o 180 stopni. Jeśli masz podobne problemy, to koniecznie spróbuj.


1 komentarz:

  1. Niby to takie proste....a jak czasem nam ciężko wprowadzić w życie.
    Bardzo długo wyrabiałam w sobie nawyk jedzenia śniadań, teraz nie ruszam się z domy bez posiłku. Ludzie nie zdają sobie sprawy że...pomijając ten jeden posiłek później są ospali, leniwi i mają napady wilczego głodu.
    A śniadanie powinno się jeść solidne bo to posiłek, który daje paliwo każdej naszej komórce na dobry początek dnia.

    OdpowiedzUsuń